Sektörlerin gerek yasalar nezdinde gerekse sektör işleyiş yapısına göre uymak zorunda olduğu kurallar ve iş akışları bulunmaktadır. Her firmanın kendi yönetsel yapısına göre, Birimler Arası Veri Ve Bilgi Akışı Süreçleri, Satın Alma Süreçleri, Fatura Kabul Süreçleri, Ödeme Onaylama Süreçleri, Mal Kabul Süreçleri, İthalat/İhracat Süreçleri, İş Avansı Süreçleri, İzinlerin Takibi Süreçleri bulunmaktadır.

Bu işlemlerin çoğu manuel ve kâğıt ortamında olup takibi ve denetimindebirçok zorluk bulunmaktadır.

Biz kamu ve özel sektörde edindiğimiz yönetsel tecrübeler ile firmanızın ihtiyacı olan tüm süreçlerinizi analiz edip, uygun yazılım çözümlerini önererek, denetleme ve kontrol kriterlerini oluşturarak,iş verimliliğini artıran, denetimi, takibi ve raporlamalarını kolaylaştıran uygulama çözümleri sunuyoruz.

Firmanızın teknolojik süreç yönetimi ile sağlayacağı faydalar nelerdir?

  • İş süreçlerinin teknolojik hale gelmesi ile operasyonlarınızda verimlilik ve artış sağlar.
  • İş süreçlerinizdeki tüm işlemler dijital kayıt altına alınarak baştan sona takip imkânı sağlanır.
  • İş süreçlerinizin tamamı izlenebilir, raporlanabilir ve denetlenebilir hale gelir.
  • Verileri analizleri ilealacağınız yatırım ve büyüme kararları kolaylaşır.
  • Bilanço analizleriyle, varlık ve borçlarınızdaki değişimleri anlık olarak görebilirsiniz.
  • Hangi müşteriden ne kadar kar elde ettiğiniz veya hangi ürünün ne kadar kar yarattığını anlık olarak takip ve analiz edebilir hale gelebilirsiniz.
  • Satış ve Pazarlama ekiplerinizin yarattığı katma değeri veya şubelerinizin toplam bilançonuzda yarattığı katma değeri, anlık olarak takip ve analiz edebilirsiniz.

Gelecek dönemlere şirketiniz matematiksel olarak açıklanabilir, doğru ve sağlıklı kararlar almanıza katkı sağlayacak data ve veri analizlerine sahip olur; böylelikle piyasadaki yoğun rekabet ortamında rakiplerinizin birkaç adım önünde olursunuz.